loading...
پرتال مهندسی عمران
admin بازدید : 1849 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در کتابی که پیش رو دارید به بحث در مورد روشهای انتگرال گیری می پردازیم اسم کتاب رو “انتگرال خور” گذاشتم چون می خواستم یه اسم متفاوت داشته باشه. این کتاب حاصل چندین سال تدریس من در دانشگاههای مختلف هست در مورد محتوای اون هم شما باید نظر بدید اما به هر حال من سعی کردم حتی الامکان کتابی روان، کم اشتباه و کامل رو براتون آماده کنم در جلد اول انتگرال خور به بحث انتگرال نامعین و تکنیکهای انتگرال گیری می پردازیم. اگر خدا قسمت کنه جلدهای بعدی انتگرال خور که به انتگرال معین، انتگرال دوگانه و … اختصاص خواهد داشت

انتگرال دوگانه و … اختصاص خواهد داشت رو براتون آماده می کنم البته به جز مبحث ریاضی در رشته اصلی خودم یعنی مهندسی مکانیک هم مطالبی آماده کردم که امیدوارم بتونم اونها رو هم به صورت کتاب در بیارم. من همیشه سعی کردم در کلاسهام ارتباط نزدیکی با بچه ها داشته باشم و در این کتاب هم همین روال رو دنبال کردم بنابراین در اینجا صرفا با یکسری از فرمولهای خشک ریاضی طرف نمی شید. خودم دوست داشتم کتاب رو به صورت رنگی آماده کنم اما چون ممکنه خدای ناکرده یک وقتی کسی بخواد کتاب رو پرینت بگیره و مطالعه کنه! کتاب رو به صورت تک رنگ نوشتم تا مشکل پرینت هم نداشته باشید

این کتاب توسط حسین ایزن نوشته شده و دارای مباحث خوبی در حوزه انتگرال است و شامل ۶ فصل به قرار زیر است:

 

 

  • فصل اول: تعریف انتگرال و فرمول ها ی انتگرال گیری
  • فصل دوم: روش تغییر متغییر و فرمول های تعمیم یافته
  • فصل سوم: تغییر متغییر های مثلثاتی
  • فصل چهارم: انتگرال گیری از کسر های گویا
  • فصل پنجم: روش جز به جز
  • فصل ششم: انتگرال های مثلثاتی

 

حجم: ۵ مگابایت

 

 دانلود کتاب انتگرال خور

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    كدام يك از مطالب سايت را مي پسنديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 293
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,094
  • بازدید ماه : 4,255
  • بازدید سال : 76,874
  • بازدید کلی : 1,709,863
  • آخرین نظرات
  • خرید موزر اصل - 1400/12/22
    خرید موزر اصل , خرید ...
  • دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) - 1400/12/20
    با سلام و احترام خدمت ...
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • afshin - 1395/01/14
    کتاب آموزش نرم افزار ...
  • پیمان مختاری کیا - 1394/05/12
    من دیروز خرید کردم و ...
  • پیمان مختاری کیا - 1394/05/11
    سلاممبلغ 18000تومان ...
  • popcity - 1394/04/10
    سلام تبلیغ رو ...
  • مرتضی - 1394/03/25
    چرا دوبله فارسی شو ...
  • حمیده زرعی - 1393/11/22
    سلام من امروز سریال ...
  • نیلو - 1393/11/16
    لطفا نام قسمتاشو ...